obs detta ska inte likna nån!!

image263

Kommentarer
Postat av: Sandra Dee

Ååååå tack!
Fast jag måste ju operera mina GEGANTISKA tänder!!! Kan man operera tänderna föresten? Hmmm...

2008-02-17 @ 20:09:07
Postat av: anna

jesus vad likt! har du gjort den?

Postat av: jull

haha sandra, du kan aldrig se en bild av dej utan ett fälla en kommentar, i detta fallet behöver du nog inte operera dej, kanske bättre att ändra bilden i photoshop, lite billigare och smärtfritt, annars tror jag nog att de går, fråga mamma:)
och ja jag har gjort den men säg de inte till nån...

2008-02-18 @ 10:17:06
URL: http://jullbull.blogg.se
Postat av: Sandra Dee

Fan va bra! Fixar du det i photoshop åt mig då? Jag väntar ivrigt på att dom ska bli mindre!

2008-02-18 @ 13:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback