knarkaren jull

i fredag hände nåt hemskt
jag o sonny gick efter skolan och tog nån öl
på vägen hem börja jag känna mej lite konstig
väl hemma började helvetet!

nån jävel måste slängt i nåt lustigt i min öl!
jag hörde röster, såg konstiga grejer och spydde som en kalv
under ett par timmar i helvetet trodde sonny att jag skulle dö
han vägra låta mej somna medans att försvinna var de enda som snurra i mitt huvud

en fruktansvärd upplevelse!
finns de verkligen folk som gör sånt frivilligt???

dagen efter skulle jag på tre modevisningar,
var fortfarande snurrig och kännde mej helt malplacerad
men visningarna var bra!
glömde kameran hemma men har tagit bilder me malles kamera om de e nån som vill se?

iaf jag vill bara säga:

Håll hårt i drinken på krogen!

för övrigt har ja o sompa bestämt att vi ska köra en vit o nykter period framöver

puss på er alla

Kommentarer
Postat av: hann

Fasiken vad läskigt!....jävla idiot!!! blir riktigt förbannad...har kollat dina andra inlägg å de finns bara en kommentar: SKITSNYGGT! (hår å byxor alltså)...kämpa på!

2008-02-26 @ 15:40:47
Postat av: joanna

nämen usch vad hemskt! hoppas att folk slutar hålla på med sånt. det är ju helt sjukt!

2008-02-26 @ 16:34:09
Postat av: Sandra

Herregud!!! Vem fan lägger pengar på knark som dom lägger i andras glas...snacka om bortkastade pengar...
Att man ska behöva va orolig för dig hela tiden.

Postat av: mallis

fy va obehaglit!! jäkla skummisar det finns. ta hand om dig vännen.

2008-02-26 @ 20:51:53
URL: http://www.malliss.blogg.se
Postat av: kajja

Suck på ovärda människor.
min kära fru råkade ut för samma skit i barca för ett jävla tag sen..

massa kärlek till dig

2008-02-26 @ 22:43:20
URL: http://kajja.blogg.se
Postat av: jull

sandra du har så rätt, sann smålänning som jag e förstår jag inte heller varför man slänger pengarna i sjön på de viset!

2008-02-28 @ 15:08:12
URL: http://jullbull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback