irriterad.se

nu e jag irriterad

la typ 20 euro på ingredienser för bak
första plåten kladd muffins blev kolsvart och stenhård
mina kanelbullar fick ingen färg alls
att baka i gas ugn e ett helvete!!

sitter och jobbar med min trendbook
jag tycker att bilder, färger och layout talar för sej själv
men nej då ska vi skriva små VACKRA meningar bredvid
herregud!
jag e väl ingen poet heller!
jag använder ord som kuk, ap-snygg, knollrig och knulla
de finaste ordet jag vet e katalysator!
då kan ni ju förstå hur vackra meningar jag får till
lärarinnan hjälpte mej och sa några vackra ord jag skulle använda:
redefined
simplicity
seduction
alterate
MORPHOSE!
jag vet fan inte ens vad de ordet betyder
hur ska jag kunna använda den skiten

och ordet recycling
de finns fan inget ord man kan byta ut de emot som låter vackrare
jag kanske inte vill att min trend ska vara vacker
återvinning e återvinning inget annat
och de vill jag inte ska vara vackert!

så varsågoda att ge mej exempel på vackra ord
som kan förvirra hela min trendbook om reshaping genom recycling!

så då har jag fått ur mej lite ilska
slipper jag byta min facebook till ARG!

ha ha ha

you' ve gotta love facebook



i början på min trendbook
sen ska här in massa skit text!

ciaoo

Kommentarer
Postat av: anna

kan du inte använda knulla och dem orden och sen lura din lärare att det är ett ord på engelska? hon e säkert inte så bra på eng. använd det i ett fin mening. typ: the spring is on it´s way and all the tress are knulla... hahah eller nåt? romantiskt.

Postat av: Skithöögen Johanna

Fina ord? Ledsen babe, men jag är kass på sånt.. Den rosa klänningen som var med bilden är ju klippt och skuren för mig.. :P Ska tänka ut nåt fint ord under dagen åt dig, har hemma studiedag, vilket betyder soooova för mig.. Puss!!

2008-02-19 @ 09:22:09
URL: http://msdynamites.blogg.se
Postat av: jull

haha anna de var nogden vackraste meningen jag sett! tror dock att de nån gång skulle komma fram en förklaring eftersom jag inte e den enda svensken...
visst e klänningen ljuvlig, problemet e ju bara att den e gjord av pappers party girlanger och lite jobbig att partaja i, speciellt för mej som alltid spiller en halv öl varje kväll:)

2008-02-19 @ 11:22:09
URL: http://jullbull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback