frissan

i alla hjärtansdag present av sonny fick jag en hårfärgning och en styling hos frissan
något som jag förgyllde min dag med igår
förgyllde och förgyllde
helt ärligt så är de mer plågsamt än att gå t tandläkaren
dom drar och sliter så man tror hela hjärnan ska följa me
och den där porslinskoppen man ska tvätta håret i,
är den överhuvet taget skapad efter en människas nacke?
i halvtid i porslins koppen fundera jag allvarligt på att tacka för mej,
gå hem och tvätta ur färgen själv,
med andra ord:
 KRAMP!!

stylingen efter var ju lite intressant!
jag valde glamour/sunset beach styling me en massa volym!
när jag gick därifrån guppa mitt håt i takt med mina steg,
jag kände att jag passade in här på gatorna bland alla rika päls tanter
därför gick jag hela vägen hem,
och för att känna det härliga guppandet i håret!

tyvärr så hade ju mitt hår lagt sej när jag var hemma
efter den långa promenaden
så några bildbevis på mitt dallas hår finns ju inte tyvärr,
men jag lovar jag var as cool!!

fotograf har jag ännu inte utbildat mej till som ni ser,
hårfärgen e nästan rätt på bilden...

image266

mamma jag lova jag ska lägga upp bilder på kläderna snart!

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Skithöögen Johanna

Vad snygg du är!! Håret ser kanon läckert ut! Jag funderar med på att byta färg nu, det svarta är för... svart. :) När kommer ni till Svealand? Några planer? Måste planera min vår.. :P Puss!

Postat av: Anonym

Va fin du är! ska hälsa så gott från mor min,

2008-02-22 @ 10:36:52
URL: http://emmilou.blogg.se
Postat av: anna

fint bruden. men har du sålt smöret och tappat pengarna eller va du bara sur för att dallas frisyre pajjat?? =)

2008-02-22 @ 14:01:53
URL: http://pann.blogg.se
Postat av: mallis

det blev fint!! Var det ändå värt plågandet? :)

2008-02-22 @ 17:04:57
URL: http://www.malliss.blogg.se
Postat av: kajja

åhh du är så vacker. Saknar dig mandelmassa.
Puss bebji

2008-02-22 @ 22:01:39
URL: http://kajja.blogg.se/
Postat av: jull

anna: de där e inte min sura min, utan min koncentrerade, jag har allvarliga problem me att fota och detta e försök nr 25 typ!
hööögen: vet inte hur de blir me sverige i vår, vi hade ju tänkt åka hem en sväng men mina och sonnys examens perioder e i otakt, jobbigt som fan, vi ska dra en sväng t london över påsk dock! längtar som fan!
mallis: de var värt plågandet men i duschen rann ju halva hårfärgen av, varför använder de alltid så svag färg hos frissan???
emma: hälsa din mor tillbax!
kajj: miss you to! hoppas du får kul i barcelona!
puss mina vänner

2008-02-23 @ 18:36:07
URL: http://jullbull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback