exam-datamaskin-loppis-versace-lucia

denna helg har jag knappt gjort annat än att sitta framför datorn och pluggat
mest sonnys dator eftersom min pajjade i fredes lagom till exams...
sonny fick i uppdrag att installera om skiten medan jag tog över hans
i eftermiddags fick han tillbaka sin dator och han skulle äntligen få börja plugga
men då kollapsar hans istället...
han sitter fortfarande och försöker få ordning på den
jag vet inte hur jag gör de
men förstöra datorer de e nåt jag blivit ganska säker på  de senaste åren
lite utav en färdighet jag jobbat hårt för att behärska!

jag blev äntligen klar med min trailer till cinema examet
skulle bara exportera den sen kunde jag börja jobba med annat
men fy i helsike så dåligt de gick!
som om vi inte haft tillräckligt med dator strul i helgen
nu e min trailer helt förstörd och jag har gett upp
tror jag ska gå i ide sista veckan innan jul...

nåt kul gjorde vi ju iaf idag, drog på loppis
köpte två fina kjolar och lite småplock

den fina gianni versace skinn kjolen passade dock inte
skit skit skit

med tanke på alla bakslag i pluggandet denna helgen befarar jag att vi får stanna hemma och plugga imon kväll också...
himla trist eftersom det är svenskt luciatåg i amerikanska kyrkan, hade varit så mysigt...
men men man vet ju aldrig man ska aldrig säga aldrig

nä nu får jag gå tillbaka till min trailer för att sista försök

Kommentarer
Postat av: mallis

Hoppas datorerna sköter sig idag då.

Finns inte mycket som är mer irriterande. Jag håller tummarna då. :D



Kram

Postat av: emsanem

Datorer som krånglar suger hmm..

Hoppas det går bra nu då!!

2008-12-15 @ 11:35:43
Postat av: Sandra

Jag vet hur du känner dig!

Som du kanske kommer ihåg så har jag samma problem med datorer. Dom liksom bara går sönder om jag tittar på dom...så många gånger Andreas svurit över mig...

Asså det kan räcka att jag ska starta den så kommer det upp konstiga rutor med error texter å skit...hur vet datorn att det e jag???

2008-12-15 @ 14:23:01
URL: http://sandradee82.blogg.se/
Postat av: emlan

hoppas ni blev klara med plugg så ni fick er lite lussande iallafall! men varför har dom svenskt luciatåg i amerikanska kyrkan....puss å kram

2008-12-15 @ 14:52:01
Postat av: kajja

dax att skaffa MAC bejbi!



hoppas alt löser sig. Puss

2008-12-15 @ 17:45:20
Postat av: sandra

hallå! Tips för kalla fötter. http://www.coolstuff.se/Slippies

God Jul Julia! Hälsa Sonny. :)

Kram!

2008-12-16 @ 09:01:28
Postat av: marlene

ja det är väll så =) tack för din kommentar =) blev det ngn lucia? snart e du hemma igen känns det skönt att komma hem ? tiden går jus å fort känns som att du nyss va här =) kram

2008-12-16 @ 14:51:26
URL: http://amazingm.blogg.se/
Postat av: juli

sandra: ställer mej samma fråga, hur fan vet datorn att de e jag? (kan kanske vara att jag trycker på alla knappar hej vilt och klickar överallt och hatar att läsa varnings rutor)

kajja: MAC??? över min döda kropp!!!

marlene: tyvärr hann vi intemed någon lucia, synd, hade sett fram emot lite lusse mys...

2008-12-16 @ 18:59:44
URL: http://jullbull.blogg.se/
Postat av: kajja

vadå?!?!?!? tycker du inte om mac?

Det är ju dom som man har minst problem med.





2008-12-17 @ 02:01:02
Postat av: juli

kanske minst problem, men att få skiten att fungera från början e ju ett problem, fylla på me program gör man ju inte på en höft, inte lätt att få tag i och sen får jag ju inte en programmerare på köpet som jag har för min pc (sonny)så länge sonny har en pc e jag säkrad... hehe

2008-12-17 @ 10:08:42
URL: http://jullbull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback