tillbaka blickar

tänkte jag skulle framkalla lite foton
jag säger som irene: jag vill ha pappersbilder!

går igenom bilder från slutet av första året i milano
hittar mode bilder på mej där jag leker skorsten
de var en kul dag, vad hittar jag längre ner på rullen???



medan jag hade klädombyten försvann sonny o fotografen iväg en stund...



herregud att man alltid ska oroa sej över sonny,
så länge sonny e sonny kommer vi aldrig behöva skaffa barn
han lyckas alltid ge mej hjärtattacker!

vet inte om jag vågar gå igenom resten av filmen nu...

Kommentarer
Postat av: Kajja

Hurra för din spexiga man :D

Postat av: Josiee

Tack tack:) hade en helt underbar födelsedag! Hoppas du sover gott!

2008-08-27 @ 01:30:44
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback