lång helg...

Denna helg börja redan i torsdags o vi har hunnit me ganska mycke
i bilder:

förkaka hos sompen tors kväll





drog t puben



blev fulla



dagen efter gick vi upp "tidigt"
drog en frulle på stan
gick sen till studion så sonny fick lite nya bilder på armen



jag blev otroligt sugen jag me och har börjat fundera på nästa yta att täcka...

två timmar under nålen:



resten av fredagen gjorde vi lite små besök hos syskon



om någon inte fattar så e första bilden på sonnys syskon o andra på mina ha ha ha

lördag morgon gick vi upp 04:30, jag hade knappt somnat innan klockan ringde
de var dags för loppis!!!
skit kul var de!
ja sonny jennan o charlotte
måste vi göra om!



vi sålde sååå mycke skit
här promotar vi stor säljarna för dagen



på kvällen blev de återigen fest, tema paraply med kära vänner!







gårdagen spenderades mestadels i olika soffor med en skål i handen
som alltid kom tanken "jag ska aldrig mer dricka..." tillbax under dagen

ok thats it folks!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fan va du verkar ha hunnit med då...

As snyggt Sonny! Tog hela den bara 2 timmar? Då kan man ju satsa på nåt stort då, trodde en sån skulle ta typ 6 timmar eller nåt...

Loppis? Blev inget sommarjobb altså, det här med att panta burkar...

Puss på dig

2008-08-11 @ 16:20:37
Postat av: jull

sommarjobb har de inte rullat in nåt än, var på harrys idag, ska börja jobba exta lite där, men va fan, några timmar i veckan blir ingen rik på!

ska satsa på bredaryds marknad nu i helgen istället!

puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback