hitta ett mynt

idag har jag mestadels pysslat,
virkat, lagat mat och ritat lite

halvfärdig pinuppa



häromdagen hitta jag ett mynt på marken,
sen tappa jag ögonfransar som jag blåste
önska att jag skulle vinna på lotto igår
de gjorde jag inte...

men idag har jag fått två samtal om jobb
antar att jag ska behöva anstränga mej för pengarna..
ett samtal om att ha en endags kurs på högstadiet i ljungby
jag som älskar att prata inför folk!
men de kommer nog att bli kul, ska bara komma på en kurs åxå:)

nu ska jag dra in t stan o göra min debut i garderoben på harrys
e de nån som känner för att slarva bort en jacka så ses vi där!

kärlek o fred

Kommentarer
Postat av: marlene

lycka till ikväll,, eve stod där ett tag med ( harrys) det rycktas att det krävs tålamot dessa fyllekajjor ;)

Postat av: Emsanem

du va den trevligaste, snyggaste parkeringsvakt jag någonsing träffat.. hoppas dricksen ökade.. =) Nu ska jag sova... puss mitt gull jull

2008-08-21 @ 23:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback