toppstudenten

ryktet säger att jag fick högsta betyg på trendbook examet idag
måste säga att jag förtjänade de
inte bara för att min trend var perfekt
men åxå den personliga stress som jag genomlidit de senaste dagarna!
e helt schas slut
sätter sina spår hos människor närmre trettio...

image318

nu ska jag äta
sen e de bara att ta tag i knitwear portfolion
som ska va helt färdig i kväll, var de tänkt...

ser fram emot ett par helt lediga dagar
då lasse o irene kommer på besök på torsdag, då ska de slappas!

men innan dess e de mycke som ska fixas
knitwear ska va klart
en helportfolio om modehistoria ska göras
en bok om punkens ursprung ska skrivas
allt tvätt ska tvättas
lägenheten städas
balkongen rengöras
de ska handlas
ett besök i print shopen ska hinnas
research om näver
(va heter de på engelska?)
jo de va väl typ allt
just de ett exam ska ja va me på me
o nån stans ska jag sova...

ooops, har jag tagit mej vatten över huvudet?
(som kalle på ängen brukar säga)

sen behöver jag ett sommar jobb me, kan nån fixa de åt mej??

kärlek

Kommentarer
Postat av: emsan

.. hade du tyckt om massage hade jag gett dej det efter allt hekt.. jag saknar dej o vill kramas!!
Om du vill torka r*mpa kan jag kanske fixa jobb t dej?!? Puss

2008-04-16 @ 16:00:51
Postat av: Kajja

Åhhh Jull! Du är så fin! Älskar din hårfärg!

Löv

2008-04-17 @ 12:15:52
Postat av: jull

slajm, jag kan ju vara din nanny i sommar, för mat o husrum, fast iofs kan nog vara en fara för aston, vet ju inte ens hur man håller honom... saknar dej me! puss o kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback