lugnt igen

nu har vi varit o släppt av lasse o irene på centralen
de var kul me besök, lite omväxling och skönt att koppla bort skolan
har tagit ett långt bad och läst skvaller
asa gött
måste tyvärr sätta mej me studier hela dan nu
har exam i history of fashion imon
sista examet på en tid, skönt som fan
måste försöka återta mitt liv de närmsta veckorna...

efter ett och ett halvt år i denna stan
har vi äntligen tagit oss alla trappor upp
i toppen på milanos stolthet
Duomo
ja va kan ja säga,
de var högt
och jag har träningsvärk i vaderna...
skärmen på min kamera e ju trasig så jag fick ju chans ta lite bilder

image320
image322

på salone de mobile, designmässan fanns massor av vackra saker
men de enda jag lyckade fånga på bild var denna underbara
"blomstervas" fanns i olika storlekar o färger



annars kan jag meddela att jag som enda i klassen fick 30 på stick kollektionen, inte nog me de, till o me 30+
fast som sura klass kamrater brukar säga och jag citerar:
"va e de för mening me de, syns ju ändå inte på slut betyget"
o som jag vill säga
- jag gör inte detta för ett pappers skull, gillar bara att kunna syssla me min hobby på heltid!

igår hade vi en trevlig avslutning på besöket me vin o Uno
i love uno!
förstår varför jag var beroende av uno för 15 år sedan!

nä nu ska jag ta tag i punk eran igen

soo long


Kommentarer
Postat av: hanna

you go girl...30+...u deserve it! hade hoppat av glädje bara min hjärna hade orkat koppla de till min kropp...men jag gör de i tanken!

2008-04-22 @ 16:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback