förvirrad.com

var precis o köpte papper till en portfolio
kostade mej 35 euro
då e de bara papper till en av de två portfoliorna jag måste göra till nästa vecka
sen till kommer utskrifter, bindning etc.

på väg hem kände jag mejlite låg o tänkte på hur mina pengar bara rinner iväg
dum som jag va börja jag räkna på måtten igen
visar sej att jag köpt dubbelt så mycke papper än vad jag behöver!

känner mej fortfarande lite låg måste jag säga...

har exam imon me
antagligen de flummigaste projektet jag gjort på IED
grupparbete of course
arbetet e inte färdigt o jag har inte hört av några gruppmedlemmar på ett tag...
tur att jag slipper ta smällen själv iaf...

nä nu tror jag att jag ska ta o klippa av min lugg
har varit i behov av de i månader
borde ta tag i saken...

kärlek

Kommentarer
Postat av: Sandra Dee

Stackare! Du verkar va lite stressad nu för tiden, men tänk på alla pengar du kommer tjäna se när du e känd designer! Plugga på darling! Puss å kram

2008-04-08 @ 19:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback