festival 2

 
 
 
 
 
Har fått tag i en del fler bilder från festivalen, men de var ju inte de enklaste jag var nog inte den enda som var lite dragen...
har snott ett par bilder från emma och joanna iaf.

image103

Söta slemmet på festival humör... men din öl vill jag aldrig mer dricka!!

image104

äkta festival bild

image105

Un altra

image106

Tim K hade störst drag i publiken... I wonder why?

image107
 
Här väck basisten Gora ett par minuter innan sin spelning... men de kan ju inte vara lätt att vara vaken hela kvällen..




Annars ska jag beställa en kamera idag, jag ska ta tag i mitt liv och skaffa mej en digital kamera...

har bokat biljett tillbax till milano nu me, den andra oktober bär de av, ska upp t göteborg den första för att spendera en
dag me snälla rara söta Anna. ( jag har lyssnat på ronny o ragge!) De ska bli för jävla kul, var ju ett tag sen vi sågs me!

I helgen ska jag dra till FALKENBERG! Min favorit stad ska få sej ett besök, hälsa på Sandra Dee och Hanna i Vessige!
Men innan dess e de tre lååånga kvällar på Ewes kvar... Jag önskar jag var rik så jag slapp jobba och bara pyssla resten av livet!

Nu måste jag börja tänka på mat...

fred
 

Kommentarer
Postat av: Kajja

hurra för din festival...
Vi ses snart.
ha en nice helg.
Puss

2007-09-19 @ 03:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback