history of fashion

Då har vi börjat ännu en kurs i skolan som verkar vara en
"läs dej till allt du vill veta och strunta i läraren"- kurs.
Känns toppen!
Så här ligger de till:
Jag går i skolan för att lära mej nya saker, för att utvecklas och går framåt.
Vad jag studerat och kan sen innan e ett plus för mej, och bara mej.
De e absolut ingenting som alla andra vill eller ska behöva ta del av... varje lektion.
På samma sätt tycker jag att alla andra ska tänka,
ta in så mycke info och lärdom som möjligt varje dag,
vi e inte här på nån show off, competition, "skryt om mej själv
och allt jag kan"-kurs.
Så snälla låt de inte bli så!!
Blir så trött på att höra alla berätta om allt de kan,
guess what?
I dont give a shit!

Så då fick jag de ur mej me, känns bättre nu...

Vi har iaf bokat lite flygbiljetter me.
Kommer att vara i Svezia från 20 dec till 6 jan,
write that down!

Tack mor och far för osthyveln!
Den kom fram trots att adressen var lite konstig
Här e den rätta adressen,

Via Marcellino Ammiano 7
201 37 Milano

Skicka ett kort vettja!

over and out

Kommentarer
Postat av: Sandra Dee

Ha ha ha...ja sån va man ju inte precis i skolan... Kan ju ha varit för att man inte kunde nåt kanske. Ha ha...fråga nästa lektion om hon funerar på att ta över lektionen eftersom hon redan kan allt! Puss

Postat av: Big Fat Mama

.. inget jag skickat har ju kommit fram.. =( Me miss you!!

2007-10-26 @ 22:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback