Freddo for fuck sake!

När jag gick hem från en klubb i fredes natt svor jag att jag inte skulle gå utanför dörren efter klockan 20 en enda kväll tills jag skaffat mej en vinterjacka.
Sagt och gjort, lördag "morron" var jag och sonny på plats i trängseln runt duomo för lite shopping.
Säger bara tack att h&m finns!
För er som har pojkvänner vet att de e inte de lättaste att få dem ut i trängseln och ännu svårare att få dem på shopping humör.
Mitt enda knep e uppmuntran (sonny sluta läs nu...) och att inte under några omständigheter ta upp deras ekonomiska situation under shoppingturen! De kan vänta tills senare.
Detta fungerade mycke bra även denna gången, sonny gick lös rejält och slutade me en hel vinter mundering.
Så ifall någon av läsarna hade väntat sej en juklapp av Sompa i år får de nog tänka om för i "julklapps-pengar-potten" finns de inte mycke kvar.
Men titta va nöjd han var när vi kom hem:


image138

Ett leende som slår alla julklappar i världen!

För övrigt har jag bestämt att succesivt ta över denna mössa,
because I love it.

Mina shopping fynd fastnade inte på bild denna gången (bad hair day)
Vilket för övrigt är min vardag för tillfället,
nån som vet va man gör åt super statiskt hår,
hinner inte ut ur duschen innan håret ser ut som om de fått en elchock...

Kan meddela att min vän Mallika, eller Malle som hon kallas i folk mun,
ska följa me och utforska Sweden över jullovet.
Så jag behöver hjälp att göra vinter/snö saker under 2 veckors tid,
tror knappt hon kommer uppskatta att sitta inne och kolla på Beck i två veckor:)

over and out

slem jag väntar på bilder!!

fred

Kommentarer
Postat av: anna

tja bruden. läs här om statiskt hår.. http://rocketqueens.blogg.se/d_21082007.html
puss puss

Postat av: mallis

hej du, prova ett spray balsam och kanske lite silke/silicon droppar på topparna.

ha det bäst/ kram kram

2007-11-19 @ 21:25:16
URL: http://www.malliss.blogg.se
Postat av: jull

tack tjejer!
kom på att jag inte använt balsam sen jag kom till italy... kan nog va boven:)
ska köpa ett domani!

2007-11-19 @ 23:57:20
URL: http://jullbull.blogg.se
Postat av: Sandra Dee

Jag e ledsen Julia men julklappar slår allt!!! Julklappar=paket...PAKET!!! Sonny du ler jätte fint men jag måste rösta på paketen!!! Förlåt!!! Puss på er båda, när kommer ni hem?

2007-11-21 @ 07:03:47
URL: http://sandradee82.blogg.se
Postat av: jull

ok mensäg inte de till sonny bara... han kan ju bli sårad;) kommer den 20 dec stannar till 6 januari. lååångt lov ska vi träffas nåt på lovet? har ju en vän me hela tiden me...puss

2007-11-21 @ 08:40:26
URL: http://jullbull.blogg.se
Postat av: kajja

H&M is the shit...
Spenderade alla mina pengar där när jag var i Barca..
Din Sonny är stylish.
Och mössan som förövrigt kallas björnfitta är ju så rätt i vinter hahha..
Det bästa med hela julen blir att du kommer hem hoho!.
Snackade med Stina idag. Vi måste styra upp något i jul.
hörs bejbi

kärlek

2007-11-22 @ 00:47:32
Postat av: Em o Bulan

Snart är det jul(la) i vårt hus.. då så ska jag tända julens alla ljus=) den 21 december planerar jag precis att ha julamys för mina kära vänner o kommer inte du så ställer jag in hela skiten=) Jag har blivit väldans känslig nu, började gråta härromdan när jag fick vänta en stund på taxin..jag frös (o det är det värsta jag vet) så taxichaffören fick trösta mig.. jag skäms nu så här i efterhand.. ungefär lika mycke som när jag tappade det där j*vla bröstet=) ..om du minns=)
Jag lovar att ta bilder snarast!!! Ps. funderar på att döpa om Bulan t Berget nu... för han börjar bli rätt stor... Älskar dig!! Puss

2007-11-22 @ 17:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback