sommarlov!

Nu är äntligen skolan klar!
De var väldigt kritiskt ett tag , om jag verkligen skulle klara av de.
De har verkligen varit sjukt mycke att göra,
de ena examet större än det andra...men men I did it!

Någonstans där mitt i stressen firade vi åxå midsommar.
Ute i Arese var jag ochsonny på midsommarfirande hos en svensk familj.
Jättekul hade vi, jag band typ8 midsommarkransar till alla barn.
Åt nästan helt riktig svensk midsommarmat, Tack till IKEA!






Vi har även blivit klara på jobbet, att sitta i telefon men vresiga svenskar
är inte så enkelt som de låter... men va gör man inte för en extra slant!
Den sista dagen firade vi me att gå ut och ta en öl... eller kanske ett helt gäng öl...



kristin, kristina, jag och sonny
johan fastnade inte på bilden men han e kärnan i gänget ändå!!

nu ska jag tillbax till min packning.... guuud va tråkigt!

kärlek
jull

Kommentarer
Postat av: emma

Tjoho på dig/er!
Vilken helsvensk och mysig midsommar ni fick =). Snart kommer ni hem och jag kan tyvärr meddela att vädret inte riktigt är detsamma som i Milano. Men vad sjutton vi trivs bra ändå!
Ikväll vankas det grillning här hemma hos mig(el hos päronen,där man nu bor under sommaren) Mumma* Om vädret tillåter dvs-humpf*
Sköt om er nu så ses vi snart!
Och grattis till de första avklarade året =)!!!
Puss och kram Em

2007-06-30 @ 11:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback