fotoshoot

Tjohoo

Tänkte jag skulle berätta om en kul dag jag tryckte in bland allt studerande för ett par veckor sedan.
My, stylist, behövde en fotoshoot med inspiration från föräldrarnas uppväxt på 60-70 talet.
Ett supergäng bestående av mig-modell, My-stylist, Paul-fotograf, Sonny och David- assistenter,
begav sej till en nerlagd gammal tobaks fabrik och bröt oss in.
Vi hade en jätterolig dag men ganska mycke pirr i magen pga. poliser!!

här är iaf ett par bilder från den dagen:





Nu e de bara 3 dar kvar tills jag e på svensk mark!!

Mamma: magnolian blommar om nu!!

kärlek och fred!

julle

Kommentarer
Postat av: emmilooou

Gud va snygga bilder.. snyggo! =)
fascinerad som få.. Den första och den fjärde bilden gillade jag allra mest =)
Härligt att ni kommer till svensk mark igen..
hur länge är ni hemma nu? jag ska ta mig ner till er så jag kan få krama er. kramar på avstånd.

Postat av: Anna

coola bilder. fan vad bra du verkar ha det!!
Hör av mig när du kommer hem. krama

2007-07-02 @ 11:59:07
Postat av: jessica e

hej gums. å här hittade man dig =)
Va kul du verkar ha det, verkligen grymma bilder.
Ta hand om dig. kram Jeska

2007-07-03 @ 16:43:44
Postat av: Marlen

Snyggt!!! hur länge är du kvar i swedala? vore kul att ses. kram kram

2007-07-08 @ 13:03:17
URL: http://www.mallis.blogg.se
Postat av: Anna

hallå bruden. hur går det för dig här hemma? Får du tag i nån tele? Hade vart kul å tjöta lite. kram

2007-07-16 @ 12:04:38
URL: http://pann.blogg.se
Postat av: Anna

det var så kul att prata med dig igår! Var så längesen! Ring nån dag så tjötar vi mera. Å du, blogga mera! ;) Puss å kram

2007-07-24 @ 09:22:29
URL: http://pann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback