fashionweek!

tjo!

nu har min lilla sonny gjort modell debut!
Hade gett vad som för att se de hela!
när han kom på plats på morgonen fick han reda på att de skulle ha koreografi,
men inte vilken som helst utan ROBOTDANSEN!
De hela hade tydligen spårat ur och alla (utom sonny självklart!)
hade börjat göra fel dans och till slut hade alla bara sprungit runt
som yra höns och krockat me varann!
Kan du se synen i huvet? jag såg de klart och tydligt och kan inte sluta le!

nu ska jag ut och göra stan!

sol och kärlek till alla


Kommentarer
Postat av: mattin

saknar dej syster. saknar inte du mej?

puss

2007-02-26 @ 13:11:07
Postat av: emlan

Ho! Ho! Ho!
jullbull har skaffat en blogg....va kul! Då har jag nåt å göra på dagarna, ska gå in här varannan timme å se om du lagt upp nåt nytt. så nu vill det till att du blir flitig med bloggandet....så jag iallafall kan läsa om ditt intressanta liv, när mitt är lite sisådär.
PUSS Å KRAM Å ALLT SÅNT DÄR

2007-02-26 @ 17:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback