snart lov

tjohoo
nu har jag börjat längta rejält till jul lovet och min kära sonny lika så.
så därför tänkte jag göra en så kallad kajsa och sätta upp bilder på vänner jag saknar och ser fram emot att träffa under lovet




Måste erkänna att jag är lite sliten idag...
IED party igår och de var lite livat.
Nu ska jag inte festa förren jag landar i sverige har jag bestämt,
får se hur de går...

Min vän som skulle fira en svensk jul verkar ha ändrat sina planer.
Tydligen ska hennes syster förlova sej under lovet,
själva förlovningen i indien verkar vara lika stor som bröllopet i sverige
och är en stor familje fest.
hon ska komma över och kolla på biljetter idag...
får se hur de slutar...

Nu ska jag ta mej ett bad och försöka bli en människa igen...

fred

Kommentarer
Postat av: Sandra Dee

Jag vet inte om jag kan förlåta dig för den bilden asså!!! Nu när ja ser den kommer jag ihåg hur dåligt jag mådde...fy fan... Nästa gång du hänger ut mig på internet kräver jag en mer smickrande bild!!! Grrrrr

Postat av: Kajja

Du är sååå saknad. trippelkärlek till dig

2007-12-12 @ 21:47:58
Postat av: Kajja

Säger som Sandra haha. Smickrade bild du har lagt in.. Trippelbakfull & vinterjacka.Åh kombon är total.
Dejt efter nyår,vad sägs? Tuvis ska till GBG så de skulle passa super för mig...
Lura med mig Stina oxå.
Hörs.
kyss

2007-12-14 @ 02:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback