juldagen

Då var julafton över...
Fira som vanligt hemma hos mormor på dan
massa goe mat och den där hemska kalle ankas julafton
(jag somna som vanligt)


Kusse-Björn
Martänet o Milla i bästa klänningen
Jennan

Efter de drog vi hem och bytte julklappar
Som vanligt så e ju den som får flest julklappar
mest älskad!
( jag vann överlägset me 16 st)



Tomte-far
Tomte mor
ja milla o jennan
pappa me bästa paketet!

på kvällen avslutade familjen Andersson
sin lilla mini turné hos familjen Severinsson



Lilla kusin Hedvig aka. Hedda
Me hunden Selma aka fåret

nu sitter jag här o väntar på att nästa släktmiddag ska börja,
håller på att svälta i hjäl men håller humöret uppe me pappas polly!

God fortsättning som man brukar säga!


Kommentarer
Postat av: anna

så tomten kom till dih jull. fan va nice! =)

Postat av: mallis

god fortsättning!!!

gött med mycket klappar, hoppas det var fina paket

2007-12-25 @ 16:11:59
URL: http://www.malliss.blogg.se
Postat av: Sandra Dee

Nu e det inte att dom ska funka som e det viktiga, dom e ju sååå söta!!! Nä, det va ju det. När ska vi ta vår dejt?? Ska va hemma på nyår, vad ska ni göra? Vi skulle ju mött Anna me! Hej puss ses

2007-12-28 @ 13:41:06
Postat av: Sandra Dee

Va sägs om att ses i helgen? Du åker inte fören på måndag om en vecka eller? Jag jobbar ons-fre. Hör av dig! Puss puss å gott nytt år!

2007-12-31 @ 12:07:00
Postat av: anna

gott nytt år bruden!

2008-01-01 @ 15:50:33
URL: http://pann.blogg.se
Postat av: långe emma

Tjo! God fortsättning*
Jag har ju lovat att skriva när jag är inne så det är lika bra att jag gör det =)
Så roligt att läsa din blogg jullbull!
Nähä nu ska jag hem till mamma o äta middag sen tåget till borås.

puss o kläm em

2008-01-07 @ 11:34:03
Postat av: anna

va faan julia. en uppdatering snart kanske?? =)

2008-01-08 @ 12:30:00
URL: http://pann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback