dan före doppare dan

Har varit hemma i några dagar nu, inte så mycke slappartid,
så mycke att göra hela tiden och folk att träffa.

När jag först satte foten  på hemma plan i tisdes morse
blev jag välkomnad av en speciell katt-uggla
Ebba e så otroligt söt att jag måste sätta ut ett par bilder.
tycker hon e väldigt lik en sån där vit uggla...


till skillnad från de flesta katter så e hon inte rädd för vatten
utan brukar ta sej en dusch ibland..

Har träffat min älskade vän slem aka. fat mama
och blir varenda gång jag ser henne lika chockad.
Att hon och Luis har lyckats me nåt sånt här,
de e ju helt otroligt!
Att vara gravid e ju nåt som klär henne,
men de visste vi ju redan,
hon har ju alltid varit en hejjare på att spänna ut magen:)



I natt har jag varit ute o campat, nästan.
Har iaf sovit i husvagn, sonnys boende under julen(trailer park-trash).
De var riktigt behagligt, bättre än på sommaren då de alltid e så jävla varmt!
Hade nog varit en underbar morgon om de inte var för den där fruktansvärda huvudvärken och illamåendet jag vaknade upp me, kan inte förstå varför och vet inte vem som vill straffa mej och för vad!
Vad jag däremot vet e att jag var på harrys igår och kanske kan jag ha fått i mej nåt i glaset.
De var iaf väldigt trevligt!!

image185

Jag bär ett glittrigt plagg!!




Ja just de!
Jag har ju inte alltid full koll på var jag har gjejjorna...
Vilket har resulterat i att jag har nytt nummer... igen...

076 361 34 70

God jul på er allihopa!



Kommentarer
Postat av: kajja

hur ska jag nu våga komma om ni har katt hemma ehe...
Åhh ringer dig på juldan hahah.
Puss & ha en grym jul!

2007-12-23 @ 23:59:08
Postat av: Em o Bulan

Tjolahopp min söta vän!! Tack för senast, det va så roligt=) Vi få försöka hinna ses nu i veckan!! Hoppas du får trevligt nu ikväll, jag är hemma o vila med Bulan=) Pusselipuss

2007-12-25 @ 19:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback