Wedding

För två veckor sedan snartbar de avtill prästen för Sonnys bror Jonas och hans Tess.
Ett otroligt lyckat bröllop och vigäster hade skitkul!
Men förberedelserna va många, långt in på natten kvällen innan var jag och min kumpan Jenny ute på hindsen gården och piffade och donade:

   


Resultatet blev jättebra, och roligt hade vi... jag hade ju lite svårt att hålla mej borta från kylskåpet fyllt me öl...

När bröllopsdagen kom var jag helt slutkört och trodde jag skulle däcka redan under vigseln. Men jag höll modet uppe och efter lite champagne var allas party humör på topp!

Det vackra brudparet:

image66

image67


                                         

ja o sonny     brudtärnor ida o petra       sonny o johanna     bukettfångare jenny         petra o lukas

sen blev lite mer och dricka och festen blev dans och fylla:

             


johanna jenny jag tess            glad brudgum          syskonkärlek



Nu börjar de dra ihop sej till julias festival, eller "festa della julia" (orginal titel) bara en och en halv vecka kvar och förberedelserna e många.
sonny och jag har bestämt oss för att satsa på en bar och ska dra till tyskland för lite vätska i helgen..

annars flyter livet som svetsare på... långsamt... och ärren blir fler och fler

nu e de mat!

kärlek

Kommentarer
Postat av: malinn

hej! jo jag har pluggat på göteborgs konstskola i ett år , det var kul jag var utbytesstudent i berlintvå veckor när jag gick där (underbar stad) men om en vecka ska jag börja på hdk textilkonst, det ska bli skönt ochveta vad man ska göra i tre till fem år =) milano låter skitsköj, hur var det på textil värnamo tyckte du då? nä jag har ingen facebook men funderar på att fixa det kraaaam

Postat av: Anna

hej.. fin klänning du hade på dig och vilken fin bukett. kommer du ihåg hur man gör såna? d har jag glömt för längesen. min bror ska ju gifta sig i maj nästa år och jag ska göa hennes bukett. vet inte hur det skall gå. har knappt rört en blomma sen 2001 liksom.. stabilt. en bil kan jag bygga till dem, d uppskattar dem säkert hahha =) kramar

2007-08-23 @ 10:23:28
URL: http://pann.blogg.se
Postat av: Marlen

fin du var.. som alltid.
kul med egen festival! piggar upp hösten lite
ha det bäst kram

2007-09-03 @ 16:36:10
URL: http://www.malliss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback