Exams!!!

Tjohoo!!!

skapa denna blogg för ett tag sen men har inte orkat ta tag i skiten...
Just nu har jag väääldigt mycke plugg att utföra och då tycker jag att dette helt plötsligt går före:)
E inne på slutveckan innan jullovet nu och proven radar upp sej, känns inte som att vi haft några lektioner alls ändå ska vi ha ett exam, har pluggat som ett as min skiten vill inte fastna... om exakt 2 timmar har jag exam i tecnology of materials, så krångligt att jag knappt förstår överskrifen:)
Imorron ska vi ha exam, grupparbete i contemporary fashion, har jobbat med My, Mazda och Itzel, har haft roligt på vägen och resultatet blev en idol plansch utav My! ska försöka lägga upp den sen...
Nu får jag väl köra slut spurten i pluggandet! Wish me luck!
kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback